دستگاه جوجه کشی + خرید بهترین دستگاه جوجه کشی + قیمت دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی M-84

دستگاه جوجه کشی + خرید بهترین دستگاه جوجه کشی + قیمت دستگاه جوجه کشی

بازدیدها : 22102 بازدید

دستگاه جوجه کشی + خرید بهترین دستگاه جوجه کشی

اگر شما جزو افرادی هستین که قصد خرید یک دستگاه جوجه کشی را دارید جدای از مدل و نوع دستگاه که دستگاه خانگی،نیمه صنعتی یا صنعتی باشد برای انتخاب بهترین دستگاه لازم است قبل از خرید اطلاعاتی در این باره داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی هایی که باعث میشود یک دستگاه بیشترین راندمان و بازدهی را در اختیار شما بگذارد و در نتیجه آن را به بهترین دستگاه جوجه کشی از دیدگاه خریداران تبدیل کند آشنا کنیم.

 

 

توصیه میکنیم جهت آشنایی با ویژگی های یک دستگاه خوب سری ویدیوهای زیر را با دقت مشاهده کنید

ویدئو توضیحات مهندس غریب در زمینه ویژگیهای متریال مناسب برای استفاده در دستگاه

(جهت مشاهده ویدیو روی تصویر زیر کلیک کنید)

 

ویدئو سیرکولاسیون یا گردش هوا

(جهت مشاهده ویدیو روی تصویر زیر کلیک کنید)

 

خرید ماشین جوجه کشی ارزان و اقتصادی از فاخته

(جهت مشاهده ویدیو روی تصویر زیر کلیک کنید)

 

قبل از هر چیز بهتر است با ماهیت دستگاه جوجه کشی و انواع آن آشنا شوید.

دستگاه جوجه کشی چیست ؟

دستگاه جوجه کشی یا ماشین جوجه کشی همان گونه که از اسم آن مشخص میشود دستگاهی است که از آن برای جوجه آوری از انواع تخم های نطفه دار استفاده میشود، در حقیقت این دستگاه یا ماشین شرایط مورد نیاز برای تبدیل شدن تخم نطفه دار به جوجه، نظیر دما، رطوبت، اکسیژن، چرخش و هر مورد مؤثر دیگر در این امر را متناسب با نوع تخم ها و پرنده فراهم میکند و شما کافیست فقط تخم نطفه دار باکیفیت را از فروشندگان معتبر تهیه نموده و طبق دستورالعمل دستگاهی که خریداری نمودید داخل دستگاه قرار دهید، با کمی صبر و پس از سپری شدن مدت زمان لازم برای انواع مختلف پرندگان میتوانید از تولد و تکثیر جوجه های خود لذت ببرید.

انواع دستگاه های جوجه کشی

دستگاه های جوجه کشی با توجه به ابعاد و ظرفیت تخم هایی که میتوان در آن ها قرار داد به چهارنوع آماتور، صنعتی، نیمه صنعتی و دستگاه های جوجه کشی خانگی تقسیم بندی میشوند.

 

دستگاه جوجه کشی آماتور

دستگاههای آماتور و یا فانتزی میباشد که با توجه به ظاهر زیبایی که دارند بسیار مورد توجه قرار میگیرند و حتی برخی بعنوان یک شی دکوری از آن استفاده میکنند.این دستگاه ها بسیار کوچک هستند و فضای بسیار کمی را اشغال میکند و ظرفیت بسیار پایینی دارد، ظرفیت این دستگاه ها عموما کمتر از 50 تخم میباشد.این دستگاه ها را دستگاه های جوجه کشی فانتزی مینامند و مناسب افراد آماتور، کودکان و افرادی است که میخواهند از سر کنجکاوی جوجه کشی کنند و بیشتر جنبه ی آموزشی دارند.

دستگاه جوجه کشی آماتور

راندمان در دستگاه های آماتور

با توجه به اینکه اصول جوجه کشی مانند (تهویه ، گردش هوا، سیستم رطوبت و …) به خوبی در این دستگاه ها رعایت نشده است ضریب جوجه آوری پایینی دارند. بنابراین اصلا مناسب جوجه کشی از پرندگان حساس و پرندگانی که تخم گران قیمیتی دارند مانند (طوطی، بلبل، طاووس و …) نمیباشد. اما برای جوجه کشی از پرندگانی مانند: مرغ ، بلدرچین و … مناسب است زیرا تخم آنها ارزان است، جوجه کشی از آن ها راحت است ، حساسیت کمتری دارند و به اصطلاح خوش هچ میباشند.این دستگاه ها با توجه به کارایی ، کیفیت و ظرفیتی که دارند اصلا مناسب جوجه کشی حرفه ای نیستند.

 

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه های جوجه کشی خانگی همانطور که از اسمشان پیداست، ظرفیت های پایین و متوسطی دارند، و معمولا به دستگاه هایی گفته میشود که قابل استفاده در محل زندگی و مکان های مسکونی میباشند، این دستگاه ها معمولا حمل و نقل آسانی دارند و کنترل و مدیریت آنها آسان است.

برخی از شرکت ها مانند گروه طیوران صنعت فاخته تمام اصول جوجه کشی را در دستگاه خانگی خود رعایت کرده اند بنابراین : این دستگاه ها مناسب افرادی است که میخواهند جوجه کشی را به صورت حرفه ای و در ظرفیت پایین و متوسط انجام دهند.

دستگاه جوجه کشی خانگی

ظرفیت دستگاه خانگی

شرکت های مختلف ، ظرفیت های متفاوتی را از این دستگاه ها ارائه میدهند اما معمولا دستگاه هایی با ظرفیت بین 42 تا 1000 تخم مرغ را جزو دستگاه های جوجه کشی خانگی دسته بندی میکنند

دستگاه خانگی شرکت فاخته

در شرکت فاخته دستگاه های جوجه کشی خانگی از ظرفیت 42تایی مرغ تا 1008تایی مرغ موجود است.

ویدئوی رضایت مشتری عزیز گروه صنعتی فاخته و بیان تجربیات ایشان در مورد استفاده از دستگاه جوجه کشی فاخته

 

 

دستگاه جوجه کشی M-42

به طور قطع میتوانم بگویم یکی از کوچکترین دستگاه های جوجه کشی حرفه ای است.معمولا سایر شرکت ها اصول جوجه کشی را در دستگاه های کوچک خود رعایت نمیکنند اما در دستگاه فاخته تمام اصول جوجه کشی به بهترین شکل ممکن رعایت شده است،بنابراین با این دستگاه حرفه ای میتوانید برای جوجه کشی از هر پرنده ای ( زینتی ، وحشی ، اهلی ) استفاده کنید و راندمان بسیار بالایی دریافت کنید.

دستگاه جوجه کشی M-84

M-84 یکی دیگر از دستگاه های خانگی حرفه ای با ظرفیت پایین شرکت فاخته است. ظرفیت آن برای مرغ 84 عدد میباشد.در این دستگاه هم مانند سایر محصولات شرکت فاخته ، تمام اصول جوجه کشی رعایت شده است.

دستگاه جوجه کشی M-126

دستگاه M-126 هم یک دستگاه خانگی حرفه ای شرکت فاخته با ظرفیت متوسط (126 عدد تخم مرغ است) که مبتنی بر اصول جوجه کشی طراحی شده است.

دستگاه جوجه کشی M-168

M-168 یکی دیگر از دستگاه های حرفه ای تولید شده در شرکت فاخته با ظرفیت متوسط است که بنا بر اصول جوجه کشی طراحی شده است، ظرفیت این دستگاه برای تخم مرغ 168 عدد میباشد.

دستگاه جوجه کشی M-210

M-210 یکی از محبوب ترین دستگاه های جوجه کشی فاخته با ظرفیت متوسط است زیرا ظرفیت آن برای تخم مرغ 210 عدد میباشد و یک دستگاه حرفه ای میباشد.

دستگاه جوجه کشی M-504

M-504 یک ماشین جوجه کشی خانگی و حرفه ای با ظرفیت نسبتا بالا میباشد. ظرفیت این دستگاه برای تخم مرغ 504 عدد میباشد.

 

 

دستگاه جوجه کشی M-1008

M-1008 را میتوان بزرگترین دستگاه خانگی و حرفه ای تولید شده در شرکت فاخته نامید. این دستگاه را معمولا دستگاه هزارتایی فاخته میگویند. ظرفیت این دستگاه برای تخم مرغ 1008 عدد میباشد.

دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی

دستگاه های نیمه صنعتی چیزی مابین دستگاه های خانگی و صنعتی هستد، اما نسبت به هردوی آنها تفاوت هایی دارند. این دستگاه ها ظرفیت بسیار بالایی دارند و مناسب جوجه کشی به تولید انبوه است و معمولا مزرعه دارها از این دستگاه ها برای جوجه کشی در ظرفیت بالا استفاده میکنند.

ظرفیت دستگاههای نیمه صنعتی

شرکت های مختلف ظرفیت های مختلفی را از این دستگاه ارائه میدهند، اما معمولا ظرفیت این دستگاه ها بین 2000 تا 4000 عدد تخم مرغ میباشد.

دستگاه نیمه صنعتی فاخته

دستگاه M-2016 یک دستگاه حرفه ای و پرطرفدار است.درصد هچ بالا آن هم در دستگاهی با این ظرفیت چیزی شبیه یک معجره است.این دستگاه قابلیت حمل و نقل دارد، راک داخل دستگاه متحرک بوده و میتوان آن را از داخل دستگاه بیرون آورد و عمل شست و شو را به صورت کامل و بدون هیچ مشکلی انجام داد.

 

دستگاه صنعتی

دستگاه های صنعتی ظرفیت بسیار بالایی دارند و مناسب مزرعه ها، مرغداری ها و افرادی است که میخواهند جوجه کشی را به تولید انبوه برسانند. این دستگاه ها معمولا توسط شرکت های سازنده ی دستگاه ، در محل جوجه کشی نصب میشوند.

دستگاه جوجه کشی صنعتی

معایب دستگاه های صنعتی

استفاده از این دستگاه ضمن سودآور بودن، معایب و درد سرهایی هم دارد.

کارایی کم

از آنجایی که این دستگاه ها بسیار بزرگ هستند و تعداد طبقات زیادی دارند، ایجاد هم دمایی داخل دستگاه کار بسیار سختی است.معمولا در این دستگاه ها برای کنترل دما و رطوبت از روش های ناصحیحی استفاده میکنند.

خدمات دهی دشوار

از آنجایی که حمل و نقل این دستگاه ها تقریبا ناممکن است، در صورت خرابی دستگاه، شرکت سازنده باید حتما نیروی تعمیرکار را به محل اعزام کند و معمولا این کار انجام نمیشود و یا با تاخیر انجام میشود بنابراین صاحب دستگاه متحمل زیان سنگینی میشود زیرا در این صورت سرنوشت تخم های داخل دستگاه دارد به خطر می افتند.

جابجایی دشوار

اگر صاحب دستگاه به هر دلیلی(اجاره نشینی، توسعه ی کار و …) قصد جابجایی داشته باشد باید دستگاه را باز کنند و سپس در محل جدید سرهم کنند که این کار به دستگاه ضربه ی سنگینی میزند و راندمان دستگاه را پایین می آورد.

مسائل بهداشتی

با توجه به ظرفیت بالایی که دستگاه های صنعتی دارند و تعداد تخم زیادی که در آنها قرار میگیرد ، اگر یک تخم آلوده در دستگاه ستر متولد شود میتواند سایر تخم ها را آلوده کند.

بعد از آشنایی با انواع دستگاه های جوجه کشی و معرفی برخی نمونه های دستگاه جوجه کشی فاخته در ادامه قصد داریم تا در مورد تشخیص یک دستگاه مناسب و با کیفیت با شما صحبت کنیم.

دستگاه های جوجه کشی باکیفیت باید دارای چند پارامتر مهم باشند که این پارامترها در کنار هم باعث میشوند دستگاه راندمان بالاتری داشته و نتیجه بهتری بعد از جوجه کشی حاصل شود و آن دستگاه را به بهترین دستگاه تبدیل میکند. یکی از مهمترین این پارامترها قطعات دستگاه شامل بدنه، قطعات داخلی دستگاه شامل راک ها، استندها، فن دستگاه شامل فن سیرکوله و فن مکنده هوا در دستگاه،گیربکس داخلی، پنل دستگاه و سنسورهایی که در دستگاه استفاده میشود.

راندمان در دستگاه جوجه کشی

در کل سوال از فروشنده ها و تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی در مورد راندمان دستگاه کار اشتباهی است، در صورتی میتوان در مورد راندمان دستگاه جوجه کشی اظهار نظر دقیق نمود که تخمی که برای جوجه کشی داخل دستگاه قرار میگیرد تمامی شرایط ایده آل را داشته باشد و نیز تمامی شرایط محیطی به درستی برای جوجه کشی فراهم شده باشد. عموما جوابی که به این سوال داده میشود عدد 85 تا 90 درصد هست.

اما چیزی که شما باید از تولید کننده بخواهید این است که با استفاده از دماسنج های معتبر اختلاف دما و رطوبت بین طبقات مختلف دستگاه جوجه کشی را اندازه گیری و به شما نمایش دهد، اگر این اختلاف بین طبقات مختلف عدد کم و کنترل شده ای باشد میتوانید این اطمینان را کسب کنید که دستگاه جوجه کشی این تولید کننده راندمان بالا و مورد نظر شما را خواهد داشت.

بدنه دستگاه جوجه کشی

سوالی که مطرح هست اینکه بدنه دستگاه از چه جنسی باید باشد و چه کیفیتی داشته باشد؟

یکی از مهمترین بخش ها در دستگاه جوجه کشی بدنه دستگاه میباشد. در بدنه دستگاه های مختلف بنا به شرکت سازنده از جنس های مختلفی استفاده میشود که مهمترین آن ها عبارتند از استیل،آهن رنگ شده،ورق گالوانیزه، پلیمر و … هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایبی است که در نهایت برای داشتن یک دستگاه باکیفیت لازم است از بهترین ماده با کمترین معایب و بیشترین مزایا استفاده نمود.

در تولید بدنه دستگاه تا حد امکان نباید از فلز استفاده نمود چون به هر شکل که آهن را دوجداره کنیم مشکل آلودگی بین جداره ها را به هیچ عنوان نمیتوان حل نمود. استفاده از استیل استنلس هم توصیه نمیشود چرا که موقع برشکاری یا سوراخکاری استیل سوختگی استیل موجب از بین رفتن لعاب سطح آن میشود که این امر بعد از گذشت مدتی موجب پوسیدگی و تخریب در بدنه دستگاه خواهد شد.

استفاده از پلیمر ها در بدنه دستگاه

پلیمرهای مورد استفاده برای ساخت بدنه دستگاه عمدتا pvc ها هستند که خود دارای مدل های مختلفی است،8mil، 16mil،یک لایه، سه لایه ، تراکم بالا و … که بهترین نوع پلیمر برای استفاده پلیمر های توپر با تراکم بالا و سه لایه هستند چرا که هم از لحاظ عایق دمایی عایق مناسبتری بوده، هم از لحاظ آنتی باکتریال بودن و بحث زنگ زدگی و پوسیدگی از مواد دیگر بهتر است.

با توجه به نرم تر بودن پلیمر به نسبت ورق فلزات برای استفاده از پلیمر در ساخت بدنه دستگاه حتما باید برای آن یک اسکلت بندی یا فیکسچر مناسبی تعبیه شود که برای این کار میتوان از فلزات مختلفی نظیر آلومینیوم یا آهن استفاده نمود ولی پیشنهاد ما برای نتیجه بهتر استفاده از آهن سنگین نظیر نبشی 3 یا نبشی 4 است چرا که باعث دوام و طول عمر بیشتر اسکلت بندی خواهد شد.در ضمن حتما باید از رنگ گوره جهت رنگ آمیزی آهن استفاده نمود چرا که کیفیت و دوام بیشتری نسبت به رنگ معمولی دارد.

جنس راک و استند در ماشین جوجه کشی

نکته مهم دیگر دقت در انتخاب جنس استند و راک ها در داخل دستگاه است. متریال هایی که در داخل استفاده میشود نظیر راک ها، استند ها و لولاها باید از جنسی انتخاب شوند که زنگ زدگی و پوسیدگی نداشته باشند تا بعد از مدتی باعث تخریب و بلا استفاده شدن دستگاه جوجه کشی ما نشود.

فن ماشین جوجه کشی

 

در دستگاه های جوجه کشی حداقل باید از 2 نوع فن استفاده شود، یکی فن سیرکوله و مورد دیگر فن تهویه گاز co2 . کار فن سیرکوله در دستگاه این هست که اختلاف دما و رطوبت را در بین طبقات کم میکند و در حقیقت گردش هوا را در داخل دستگاه به عهده دارد که باید در مقابل گرد و غبار و رطوبت مقاوم باشد. برای مثال در دستگاه های جوجه کشی که به درصد رطوبت بالا نیاز است مانند جوجه کشی غاز یا بوقلمون که به رطوبت 80 درصد نیاز است نباید فن دچار مشکل شود.یا در مورد دیگری که ممکن است فن دچار مشکل شود زمانی است که به هنگام هچ پرز جوجه ها جدا میشود که باید دقت شود فن به نوعی استفاده شود که این امر باعث ایجاد مشکل برای فن نگردد.

گاز co2  تولید شده گاز خطرناکی است که حتما باید تخلیه شود، قرار دادن دریجه برای این موضوع قطعا راهکار مناسبی نیست. در دستگاه اکسیژن از عدد 20/8 هر یک درصدی که افت کند تقریبا 5 درصد به تلفات جوجه کشی اضافه میشود، لذا انتخاب فن مناسب تهویه هوا امری مهم در انتخاب دستگاه جوجه کشی میباشد.

گیربکس

استفاده از گیربکس ها از برند معروف که چرخ دنده ها از جنس استیل باشد بسیار مهم است.نکته مهمی که در مورد گیربکس وجود دارد اینکه از توان گیربکس همیشه فشار و بار کمتری را بخواهید زیرا که این امر باعث دوام و طول عمر بیشتر موتور گیربکس خواهد شد. شافت های تعریف شده برای گیربکس حتما قابل تعویض باشد چرا که اگر به این شکل نباشد و برای مثال جوش داده شده باشد اگر موتور گیربکس دچار مشکل شود به هیچ عنوان قابل تعمیر و استفاده مجدد نیست.

پنل دستگاه

پنل یا کنترولر دستگاه . حتما در انتخاب باید دقت شود که آن دستگاه دارای پنل هوشمند و فول اتومات باشد مخصوصا پنل هایی که امکان انتخاب پرنده را دارند. پنل هایی که قابلیت انتخاب دمای سترمجزا، رطوبت سترمجزا،دمای هچرمجزا و رطوبت هچرمجزا را دارند.پنل هایی که قابلیت تشخیص زمان هچر را دارا میباشندف این دستگاه ها زمان افزایش رطوبت را تشخیص میدهند و وقتی که زمان هچر فرا میرسد رطوبت دستگاه را بالا میبرند تا پوسته تخم نرمتر شود، زمان هچر دما را تا حدودی کاهش میدهند تا جوجه متوجه زمان خروج از تخم شود.

پنل مورد استفاده در دستگاه باید اطلاعات کاملی در نمایگر به شما بدهد، آلارم ها حتما دقیق و در پنل وجود داشته باشد و همچنین قابلیت کالیبراسیون داشته باشند.

ویدیو آموزش کار با پنل فاخته

 

سیرکولاسیون یا گردش هوا در دستگاه جوجه کشی

یکی از موارد مهم در دستگاه های جوجه کشی سیرکولاسیون یا گردش هوای داخل دستگاه است که قبل از خرید باید نکاتی را در مورد آن بدانید تا با خرید یک دستگاه مناسب در هزینه و وقت خود صرفه جویی نموده بهترین نتیجه و راندمان را از دستگاه جوجه کشی دریافت کنید.

باید توجه داشت که صرفا قراردادن یک المنت و فن در یک باکس به معنی ساخت یک دستگاه جوجه کشی خوب نیست . یکی از مهمترین موارد در ساخت دستگاه توجه به سیرکولاسیون یا گردش هوا با توجه به شرایط و ابعاد دستگاه است.

پباید توجه داشته باشیم دستگاهی باید توسط تولید کننده ساخته و به فروش برسد که اختلاف دما و رطوبت بین طبقات آن بسیار کم باشد. بنابراین نکته ای که خریداران محترم باید هنگام خرید دستگاه با ابعاد و ظرفیت های مختلف به آن توجه کنند، همین موضوع گردش هوا و اختلاف دماست چرا که اگر اختلاف دما و رطوبت بین طبقات کم نباشد عملا نمیتوان از تمام ظرفیت دستگاه استفاده نمود لذا شما هزینه دستگاه با ظرفیت بالا را پرداخت کرده اید ولی در عمل میزان بازدهی به اندازه دستگاه با ظرفیت پایین تر است.

ما در شرکت فاخته این اطمینان را به شما میدهیم که در تمامی دستگاه های جوجه کشی ساخت شرکت فاخته تمامی اصول علمی در این زمینه رعایت شده لذا شما با خیال راحت میتوانید نسبت به خرید با بهترین کیفیت اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید  چه فن هایی برای دستگاه جوجه کشی مناسب تر است

خدمات دستگاه

در صورتی که شما بهترین دستگاه جوجه کشی را هم خرید کنید ولی قطعات یدکی آن موجود نباشد یا شرکت سازنده خدمات پشتیبانی خوبی ارائه ننماید در هنگام خرابی دستگاه عملا آن دستگاه دیگر قابل استفاده نخواهد بود، بنابراین هنگام خرید دقت کنید اولا از شرکتی خریداری کنید که چندین سال سابقه کار در این زمینه را داشته باشد به گونه ای که در امر تامین قطعات بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد و پشتیبانی لازم را ارائه نماید.

یکی از راه های تحقیق و اطمینان هنگام خرید سوال از سایر مشتریان قبلی آن شرکت و میزان رضایت آن ها از خدمات تولید کننده است.

پاسخ به برخی سوالات در مورد دستگاه جوجه کشی فاخته

بهترین دستگاه جوجه کشی فاخته کدام است ؟

تمامی دستگاه های جوجه کشی فاخته از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی با امکانات و در ظرفیت های مختلفی ارائه میشوند . لذا جهت انتخاب بهترین دستگاه جوجه کشی باید متناسب با نیاز خود از دستگاه جوجه کشی نسبت به انتخاب یکی از دستگاه ها اقدام نمایید.

دستگاه جوجه کشی فاخته برای پرنده های زینتی هم قابل استفاده است ؟

بله امکان استفاده از دستگاه های فاخته علاوه بر جوجه کشی از تخم پرندگان اهلی برای جوجه کشی پرندگان زینتی نیز وجود دارد. توصیه میکنیم قبل از خرید دستگاه جوجه کشی با توجه به نیاز خود برای خرید دستگاه با کارشناسان ما مشورت نمایید.

ویدیوی ارسالی از طرف آقای حاجی آبادی از نیشابور – جوجه کشی پرنده های زینتی

گروه فاخته در کدام شهرها نمایندگی دارد؟

گروه صنعتی فاخته در بسیاری از شهر ها نمایندگی دارد، ضمن اینکه شما میتوانید به صورت مستقیم از کارشناسان ما در مشهد مشاوره بگیرید و نسبت به خرید دستگاه جوجه کشی مناسب اقدام نمایید در صورت علاقه به مراجعه به نمایندگی های ما میتوانید لیست نمایندگی ها را از اینجا مشاهده بفرمایین.

این مقالات را از دست ندهید

دماسنج مناسب برای کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی

سیستم چرخش در دستگاه جوجه کشی

9 دیدگاه

  1. عباسی- با سلام و احترام. برای جوجه کشی بوقلمون در حد 200تا 500 تخم نطفه دار از چه دستگاه جوجه کشی باید استفاده کرد. قیمت دستگاه چقدر است> محل تحویل دستگاه مازندران ساری. ممنون شماره تماس 9124707760

    1. Author

      با سلام
      لطفا جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۵۶۶۲۵۶۶۱ تماس بگیرید

  2. سلام خدمت شما
    سوال من این است با توجه به اینکه هر شرکتی محصولات خودش را بهترین میداند.آیا محصول شما از نظر رقابتی چه مزیتی با شرکت و محصولات اسکندری دارد؟.ممنون

  3. حسین برا

    سلام دستگاه حرفه ای سخن گو برای طاووس میخوام دارین قیمت چقدر کجا میتونم ببینم؟

    1. Author

      با سلام
      لطفا جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۵۶۶۲۵۶۶۱ تماس بگیرید

  4. سلام وقت بخیر آیا امکانش هست دستگاه سفارشی ارائه بدید مثلا ۲۱۰ تایی با فرمت قبلی و فول آپشن؟

    1. Author

      با سلام
      بله

      لطفا جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۵۶۶۲۵۶۶۱ تماس بگیرید

  5. سلام آیا سنسور سوییسی بر روی دستگاها نصب هست؟

    1. Author

      با سلام
      لطفا جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۵۶۶۲۵۶۶۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان ممکن به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد

13 + 14 =