دستگاه میوه خشک کن فاخته

دستگاه میوه خشک کن فاخته

دستگاه میوه خشک کن فاخته

بازدیدها : 2948 بازدید

چیپس میوه یا میوه خشک یکی از پرطرفدارترین تنقلات این روزها در مهمانی ها و جشن ها است که با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شده است، لذا تولید میوه خشک یکی از مشاغل پرطرفدار است که به ویژه در فصل تابستان رونق زیادی پیدا میکند و بسیاری از افراد به ویژه کشاورزان و باغدارها سعی میکنند مازاد تولید و یا میوه هایی که کیفیت پایین تری را دارند با استفاده از دستگاه خشک کن میوه به چیپس میوه تبدیل کنند.

دستگاه خشک کن میوه فاخته در ابعاد مختلف تولید شده و شما میتوانید هم به عنوان دستگاه خشک کن خانگی در خانه برای تولید میوه خشک استفاده کنید و هم با تهیه دستگاه با ابعاد بزرگتر استفاده صنعتی از آن انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره های 0915982775505136583507 تماس حاصل نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تاضمن آشنایی با دستگاه خشک کن میوه فاخته به سوالات شما در زمینه مزایای خرید دستگاه خشک کن پاسخ دهیم.

تولید میوه خشک با استفاده از دستگاه خشک کن میوه فاخته

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن

نحوه عملکرد و اساس کار در دستگاه میوه خشک کن به این صورت است که دستگاه با تخلیه رطوبت میوه ها بدون اینکه میوه مواد مغذی خود را از دست بدهد میوه را خشک میکند. برای رسیدن به نتیجه خوب در دستگاه خشک کن لازم است که هوای گرم به صورت یکنواخت در داخل دستگاه به گردش دربیاید و تنظیم رطوبت و دما از موارد مهم در دستگاه خشک کن میوه میباشدو

آشنایی با دستگاه خشک کن میوه سایز متوسط فاخته

در ویدیو زیر توضیحات لازم در مورد ویژگی های دستگاه خشک کن فاخته از زبان مهندس غریب بیان میشود.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره های 0915982775505136583507 تماس حاصل نمایید.

 

از دستگاه خشک میوه فاخته هم برای خشک کردن انواع میوه میتوان استفاده نمود و هم برای خشک کردن زعفران.در کنترلر دستگاه مواردی مثل دما،رطوبت و زمان قابل تعریف میباشد.برای مثال برای خشک کردن زعفران مدت زمانی که باید داخل دستگاه خشک کن قرار بگیرد حداکثر 15 دقیقه میباشد که این از روی کنترلر دستگاه به راحتی قابل تنظیم میباشد.

سوخت دستگاه خشک کن میوه فاخته

در دستگاه های خشک کن عاملی که در استفاده از دستگاه بسیار اهمیت دارد میزان مصرف و توجیه اقتصادی است.اگر دستگاه برقی باشد قطعا با توجه به میزان مصرف برق دیگر دستگاه در محیط های خانگی قابل استفاده نیست و حتما نیاز به برق سه فاز داریم.دستگاه های خشک کن میوه فاخته سایز بزرگ و متوسط با سوخت گاز کار میکنند و این امر موجب افزایش سرعت کار و کاهش هزینه ها و در نتیجه توجیه اقتصادی بالا در استفاده از دستگاه میشود. البته گروه فاخته دستگاه های کوچک برقی هم برای مصارف خانگی تولید کرده که در ادامه این مقاله توضیحات و ویژگی های محصول بیان میشود.

بدنه دستگاه خشک کن میوه فاخته

با توجه به اینکه بدنه دستگاه خشک کن باید بتواند حداقل دمای  70 تا 80 درجه را تحمل کند، بدنه دستگاه های تولیدی شرکت فاخته ساندویج پنل بوده و تا دمای 100 درجه هم تست شده و قابلیت کار را دارا میباشد.

دستگاه میوه خشک کن برقی کوچک فاخته

در ویدیو زیر توضیحات کاملی در مورد دستگاه کوچک خشک کن میوه فاخته از زبان مهندس غریب بیان میشود.

ویژگی های دستگاه میوه خشک کن برقی فاخته

  1. بدنه ساندویچ پنل 4سانت
  2. نمایشگر LCD
  3. انتخاب سبزی میوه و زعفران پیش فرض
  4. هوشمند به دما رطوبت و زمان
  5. سخنگو
  6. فن سیرکوله 2400تا2800دور
  7. فن مکنده رطوبت توربو
  8. مصرف انرژی پایین
  9. طول عمر بالا

استفاده از دستگاه خشک کن فاخته برای تولید نهاده های دامی

در این ویدیو توضیحات کاملی در مورد نحوه استفاده از دستگاه خشک کن فاخته برای تولید نهاده های دامی از زبان مهندس غریب داده شده است.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان ممکن به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد

5 − 1 =