برد دستگاه جوجه کشی فاخته

برد دستگاه جوجه کشی فاخته

برد دستگاه جوجه کشی فاخته

بازدیدها : 5089 بازدید

این روزها برد دستگاه جوجه کشی فاخته مورد توجه خیلی از افراد خبره و متخصص در زمینه جوجه کشی، قرار گرفته شده است.

اما چرا برد تولید شده در این شرکت انقدر سر و صدا به پا کرده و حتی افراد کاربلد و با تجربه به دنبال دستیابی به الگوریتم کاری این برد میباشند؟

برد هوشمند

برد دستگاه جوجه کشی فاخته، به معنای واقعی کلمه، هوشمند است، نه در ادعا بلکه در عمل.

 

اگر از افراد خبره و متخصص سوال کنید میبینید کنترلر هیچ دستگاهی همانند دستگاه جوجه کشی فاخته هوشمند نیست، این دستگاه گروه طیوران صنعت فاخته است که  به معنای واقعی کلمه هوشمند است و با کمترین دخالت انسانی حتی افراد آماتور هم میتوانند جوجه کشی موفقی داشته باشند.

قابلیت انتخاب پرنده

در برد تمام دستگاه های جوجه کشی فاخته، شما عزیزان قابلیت انتخاب 7 پرنده ی اصلی (مرغ، کبک، بلدرچین، بوقلمون، اردک، غاز، قرقاول) را دارید، که با انتخاب پرنده، تمام تنظیمات از جمله: دما، رطوبت، دوره ی ستر و هچر پرنده به صورت خودکار تنظیم خواهد شد.

سایر پرندگان

اگر قصد جوجه کشی از سایر پرندگان را داشتید کافی است تنظیمات مورد نظر (ستر، هچر، دما و رطوبت) را به صورت دستی وارد نمایید و عمل جوجه کشی به همین سادگی آغاز میشود.

در ویدیوی زیر نحوه ی کار کردن با کنترلر دستگاه جوجه کشی فاخته را میتوانید مشاهده کنید.

 

سیستم سخنگو

برد دستگاه جوجه کشی فاخته مجهز به سیستم سخنگو میباشد که تمام هشدارها و آموزش های لازم را به شما میدهد.

بلندگوی دستگاه جوجه کشی

این سیستم سخنگو امکانی را فراهم آورده که هرگاه دستگاه جوجه کشی با مشکلی مواجه شد، خطای مربوطه توسط سیستم سخنگو اعلام میگردد.

قابلیت به روز سانی

با توجه به چالش های جدید که در رابطه با صنعت جوجه کشی وجود دارد، گاهی اوقات لازم است که دستگاه ها به روز رسانی شوند، بنابراین برد دستگاه جوجه کشی باید قابلیت به روز رسانی را داشته باشد.

متاسفانه هیچ یک از شرکت های داخلی نتوانسته اند سیستم های هوشمند و انعطاف پذیری را پیاده سازی کنند و سالهاست که با همان سیستم قدیمی کار میکنند و درجا میزنند.

بروز رسانی دستگاه جوجه کشی

اما گروه طیوران صنعت فاخته دست روی دست نگذاشته است و مدام خودش را با شرایط سازگار میکند، آینده نگری را سرلوحه ی خود قرار داده است و در راستای رفع چالش های مشتریان عزیز تلاش مستمر میکند.

استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت

در طراحی برد دستگاه جوجه کشی فاخته از قطعات به نام و مرغوبی استفاده شده است که در کنار برنامه نویسی اصولی و دقیق این برد را به یک برد کارا و بسیار کم نقص تبدیل کرده است که در برابر نویز مقاوم است و به اصطلاح هنگ نمیکند.

قطعات دستگاه جوجه کشی

در واقع پردازشگر دستگاه عملکرد دقیقی دارد و دستگاه به سادگی خراب نمیشود مگر اینکه از نظر سخت افزاری دچار آسیب دیدگی، ضرب زدگی و یا آب خوردگی شود.

قابلیت کالیبراسیون

یکی دیگر از امکاناتی که برای این برد تعریف شده است، منوی کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی است. هر سنسوری به مرور زمان و به دلایل ناشناخته ای از حالت کالیبره خارج میشود حتی سنسور هایی که چند ده میلیون تومان قیمت دارند هم از حالت کالیره خارج میشوند، حتی درصد خطای آنها روی خود سنسور نوشته شده است.

متاسفانه برخی از شرکت ها ادعا میکنند که دستگاهشان از حالت کالیبره خارج نمیشود و برخی دیگر ادعا میکنند که دستگاه میتواند خودش را کالیبره کند، این یک دروغ محض است. چگونه یک دستگاه میتواند تشخیص دهد که از حالت کالیبره خارج شده است؟ اگر واقعا چنین چیزی بود، انجام کالیبراسیون معنا و لزومی نداشت.

5 دیدگاه

  1. فرق بین دستگاهای صادراتی واقتصادتون چیه

  2. سلام دستگاه من سخنگوش خود به خود قط شده ایراد از كجایی دستگاه میتونه باشه. ممنون از لطف تون

    1. Author

      با سلام
      لطفا جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۵۶۶۲۵۶۶۱ تماس بگیرید

  3. محسن صبح زاهدی

    نشانگر زمانی به صورت زیر نمایش میدهد
    24/c4/3
    دلیلش چی میتونه باشه

    1. Author

      با سلام
      لطفا جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۵۶۶۲۵۶۶۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان ممکن به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد

14 − 3 =