موتور گیربکس در دستگاه جوجه کشی

سیستم چرخش در دستگاه جوجه کشی

موتور گیربکس در دستگاه جوجه کشی

بازدیدها : 3023 بازدید

چه موتور گیربکسی در دستگاه جوجه کشی بهتر است؟

در این ویدیو و مقاله قصد داریم تا در مورد موتور گیربکس در دستگاه جوجه کشی صحبت کنیم. در دستگاه های جوجه کشی از چند مسیر میتوان چرخش را اعمال نمود،دستگاه هایی که با چرخش 360 درجه کار میکنند که این دستگاه ها غلتکی هستند، دستگاه های جوجه کشی هم داریم که به اصطلاح با زاویه مثبت و منفی 45 درجه کار میکنند و عموما دستگاه های موجود در بازار همین دستگاه ها هستند.

 

دستگاه های که سیستم چرخش در آن ها به صورت زاویه مثبت و منفی 45 درجه هست دستگاه هایی هستند که با موتور گیربکس کار میکنند و دستگاه های صنعتی تر با جک کار میکنند، که جک ها هم خود مدل های متنوعی دارند. یک سری جک ها ، جک های پنوماتیکی هستند و یک سری هم که جک های برقی هستند.
برای دستگاه های کوچک تر مثل دستگاه جوجه کشی 42 تایی فاخته  تا دستگاه 210 تایی فاخته  از موتور گیربکس های 50 کاتوایزد NON-STOP استفاده میشود که این برندها مدل های مختلفی دارد. چرخدنده استیل، چرخدنده فولادی و چرخ دنده پلاستیکی هم از این مدل موجود است .

تشخیص مدل های اصلی موتور گیربکس نان استاپ

در صورتی که قصد خرید موتورهای معرفی شده برای دستگاه جوجه کشی را دارید تشخیص مدل های اصلی از فرعی بسیار اهمیت دارد لذا در هنگام خرید به حکاکی نام شرکت تولید کننده روی بدنه موتور دقت کنید معمولا دستگاه هایی که بدون حکاکی هستند و فقط نام شرکت تولید کننده به صورت لیبل برچسبی روی دستگاه قرار دارد مدل فرعی میباشد.

برای دستگاه های جوجه کشی بزرگتر مثل دستگاه جوجه کشی 504 فاخته  باز هم از موتور گیربکس نان استاپ استفاده میکنیم . استفاده از موتور گیربکس با چرخدنده استیل داخل دستگاه جوجه کشی بهتر است چرا که در داخل دستگاه جوجه کشی رطوبت بالای 70 تا 75 درصد میباشد و چرخدنده باید در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد.

برای دستگاه های جوجه کشی بالای 1000 دیگر برای چرخش از موتور گیربکس استفاده نمیشود و برای این مورد باید حتما از جک ها استفاده شود.

عموما در دستگاه هاسی جوجه کشی شرکت فاخته که جزو بهترین دستگاه جوجه کشی بازار هستند از جک های لینکان اصل تایوان استفاده میشود که عیار حفاظت رطوبت و گرد و غبار دارند و در برابر گردوغبار و رطوبت به شدت مقاوم هستند.

 

 

 

1 دیدگاه

  1. عارف حبیبی

    سلام برای دستگاه۲۱۰ تای مرغ موتورباچه مارک خرید کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان ممکن به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد

دوازده − یازده =