دستگاه جوجه کشی ارزان و اقتصادی فاخته

خرید دستگاه جوجه کشی ارزان

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در انتخاب و خرید دستگاه جوجه کشی، قیمت دستگاه جوجه کشی است. عواملی چون شرایط قیمتی دلار و وضعیت اقتصادی کشور باعث افزایش قیمت قطعات و هزینه تمام شده دستگاه جوجه کشی تولیدی در شرکت های مختلف شده و در نهایت باعث افزایش قیمت دستگاه های جوجه کشی خواهد شد.

قطعا قرار دادن آپشن های زیاد در یک دستگاه جوجه کشی از عوامل مهم و موثر در افزایش قیمت آن خواهد بود، لذا تولید دستگاه های اکونومی برای پاسخگویی به نیاز بازار در دستور کار گروه تولیدی فاخته قرار گرفته. منظور از دستگاه های اکونومی یا اقتصادی دستگاه هایی است که از نظر میزان و تنوع آپشن ، از تنوع کمتری برخوردار هستند و آپشن کمتری در آنها به کار رفته است  و در حقیقت برخی آپشن ها که در کیفت کار جوجه کشی دستگاه تاثیر گذار نباشد و از طرفی باعث کاهش قابل توجه قیمت شود از داخل دستگاه حذف میشود. از این موارد میتوان استفاده از سنسور با درجه پایینتر ، حذف سیستم سخنگو و جایگزینی آن با برخی آلارم ها، حذف تغذیه اضطراری از داخل دستگاه های جوجه کشی کوچک و یا استفاده از pvc تک لایه به جای سه لایه، همه این ها از مواردی است که باعث کاهش چشمگیر قیمت نهایی محصول خواهد شد.

 

2 دیدگاه

  1. محمد خوزستان

    سلام من از دستگاه های شما خریداری کردم کارش خیلی خوب بود ولی الان یه دستگاه دارم تو هچ بوقلمون و غاز خیلی ضعیفه چیکارش کنم؟؟؟

    1. Author

      با سلام
      ممنون که نظراتتون در مورد استفاده از دستگاه رو با ما در میان گذاشتید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و رفع مشکلات در زمینه دستگاه های جوجه کشی با شماره های 09156625661 – 05136776211 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان ممکن به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد

چهار + 14 =