دماسنج مناسب برای کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی

دماسنج مناسب کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی

دماسنج مناسب برای کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی

بازدیدها : 4314 بازدید

دماسنج کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین دماسنج هایی که در شرکت فاخته جهت کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی استفاده میشود را معرفی کنیم.

یکی از بیشترین سوالاتی که در تماس های مشتریان با شرکت فاخته مطرح میشود این است که از چه دماسنجی برای کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی استفاده میشود؟ در مورد کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی قطعا در پست ها و ویدئو های بعدی صحبت خواهیم کرد ولی در این ویدئو و این پست میپردازیم به اینکه برای کالیبراسیون الزام کار و دستگاه مورد نیاز چه چیزی است.

یکی از مهمترین ابزار برای کالیبراسیون دستگاه جوجه کشی یک دماسنج و رطوبت سنج دقیق است. در مجموعه فاخته جهت کار کالیبراسیون از دماسنج تستو 605i  استفاده میشود به دلیل مزیت هایی که این دستگاه دارد.

دماسنج تستو 605

مزایای دستگاه تستو 605i

  1. یکی از مزیت های این دستگاه قیمت مناسب آن است و دلیل این قیمت مناسب هم این است که این دماسنج صفحه نمایشگر ندارد و به حالت بلوتوثی به گوشی وصل میشود و دما و رطوبت را نشان میدهد.
  2. بیسیم بودن دستگاه کار را برای قراردادن آن داخل دستگاه و جابجا کردن بین طبقات بسیار راحت میکند.
  3. مصرف باتری بسیار پایینی دارد.
  4. دقت بسیار بالایی دارد و سنسور داخلی آن سنسور sh205 صنعتی است.
  5. مدت زمان زیادی پایدار میماند و نیاز نیست در فواصل زمانی کم آن را برای کالیبره کردن و گرفتن سرتیفیکیت ارسال شود.

در صورت عدم توان مالی برای گرفتن دماسنج های تستو شما میتوانید دماسنج های با دقت بالا مثل دماسنج های TFA را تهیه و از دماسنج و رطوبت سنج داخلی آن استفاده نمایید.

این مقالات را از دست ندهید

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه جوجه کشی

انتخاب فن مناسب برای دستگاه جوجه کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان ممکن به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد

هفده − 10 =